Tien dagen op ontdekking door Hongarije

Ik heb eindelijk de tijd gevonden om een verslag te maken over de allereerste reis die ik op eigen houtje met twee vrienden maakte. Al moest ik daarvoor vijf jaar terug in de tijd, specifiek naar 11 september 2010. Drie twintigjarigen zagen toen in het voorjaar hun geplande Turkije-reis namelijk uitgesteld en moesten noodgedwongen op zoek naar een alternatieve bestemming.

Hongarije bleek toen een prachtig alternatief: we reisden met het openbaar vervoer, konden het budgetvriendelijk houden en genoten van de diversiteit dat het land te bieden heeft!

Een echt dag-per-dag-verslag kan ik vijf jaar na datum helaas niet meer op het scherm toveren, maar ik heb mijn uiterste best gedaan om toch een verslag op te maken per etappe! Tien dagen mochten we op ontdekking gaan in dit land, we reisden van Boedapest via Eger naar Tiszaderzs aan het Tiszameer.

Deel 1: Veelzijdig Boedapest
Deel 2: Gastvrij Eger
Deel 3: Genieten van de natuur aan het Tiszameer

parlement

Geef een reactie

